методичні принципи добору книг для уроків позакласного читання

Методичні принципи добору книг, рекомендованих для позакласного читання молодшого шкільного віку. Основним навчальним матеріалом на заняттях з позакласного читання є дитяча книжка, дитяча періодика (журнали, газети), довідкова література (словники, енциклопедії для дітей). Відбір змісту літературних творів здійснюється за критеріями їх художньо-естетичної цінності, доступності для освоєння учнями певної вікової групи, насиченості пізнавальним змістом, з урахуванням читацьких інтересів школярів. Добір творів для позакласного читання. 3. Перспективне планування: - тематика уроків позакласної читання


Відбір змісту літературних творів здійснюється за критеріями їх художньо естетичної цінності доступності для освоєння учнями певної вікової групи Наприклад для шестирічних учнів добір дитячої літератури має свої Майстерно виконані малюнки у високохудожній дитячій книжці допомагають учням глибше і повніше зрозуміти зміст твору


Сутність поняття позакласне читання. Значення позакласного читання учнів. Принципи організації позакласного читання. Принципи добору творів для позакласного читання. Організація системи позакласного читання. Методичні прийоми орг Принципи добору творів для позакласного читання. Організація системи позакласного читання. Методичні прийоми орг Язык: Украинкский. Дата добавления: 2013-01-06. Програми про позакласне читання та уроки позакласного читання. Уроки позакласного читання. Головні умови успішної організації позакласного читання: Література.


Методична розробка уроку зарубіжної літератури для 11 класу «П. Целан «Фуга смерті» - один із найвідоміших творів про Голокост, особливості композиції твору, художнє новаторство митця». 2020-03-30 13:50. Блочно – тематичне планування на березень. 2020-03-27 12:12. Позакласне читання – складова частина шкільного предмета, що іменується читанням. Автор: Невідомий. Урок позакласного читання в початкових класах -основна форма керівництва самостійним дитячим читанням. Розвиток пізнавальної активності молодших школярів на уроках позакласного читання. Леся Степовичка 9 клас. Хрестоматія для літературного читання, 3 клас ІІ частина( До підручника О.Я.Савченко "Літературне читання,3").


Позакласне читання – це різновид читання. Проводиться позакласне читання з 1 -го класу, але окремих уроків для позакласного читання у 1 -му класі не відводиться. Лише один раз в тиждень відводиться по 15-20 хв. За рахунок уроків читання для спілкування з книжкою. А вже з 2-го класу відводяться окремі уроки для позакласного читання. Завдання: - систематично знайомити дітей з різноманітністю дитячої літератури, її видами; - навчити учнів знайти потрібну книгу Правила організації роботи з книгою. Перед читання книги з позакласного читання треба приготувати все необхідне для роботи з нею: зошит, олівець для заміток. При читанні має бути тиша. Треба навчити дітей


Тематичний добір матеріалу для читання дає можливість підвести підсумки вивченого, закріпити здобуті знання. Здійснюється – це на узагальнюючих уроках читання, які вводяться після опрацювання відповідних тем. Позакласне читання – складова частина шкільного предмета, що іменується читанням. Це різновид читання, якому поряд з класним читанням відведено окреме місце в системі початкової освіти. Його мета – сформувати в учнів стійку потребу самостійно й осмислено вибирати і систематично читати книги, спираючись на знання й навички, здобуті на уроках навчання грамоти й класного читання.


Уроки позакласного читання, як засіб формування читацького інтересу учнів початкових класів інтенсивної педагогічної корекції. Невід’ємною складовою курсу „Літературного читання” в початкових класах є уроки позакласного читання. Їх основна мета – сформувати навички читання та читацьку самостійність учнів, виробити позитивне ставлення школярів до читання за власною ініціативою. Визначальним у мовленнєвому розвитку учнів із ЗПР, у формуванні у них досвіду міжособистісної взаємодії є комунікативно-мовленнєвий принцип.


2. Особливості уроків позакласного читання. 3. Позакласна та позашкільна робота з летіратури. Література 1 Тема: Позакласне читання літератури в школі 1. Проблема позакласного читання в методиці літератури. 2. Особливості уроків позакласного читання. 3. Позакласна та позашкільна робота з летіратури. Література: 1. Пасічник Є. Українська література в школі. К.: 1983, с , Степанишин Б. Викладання української літератури в школі , с Волошина Н.И. Уроки позакласного читання у старших класах: Пос. для вчителя. К. Рад.школа, Волошина Н.Л. Вивчення української літератури в 5 кл. К.: Пед.думка, 1997, с Проблема позакласного читання в методиці.


- Особливостi урокiв з позакласного читання, їх рiзновиди. - Організація позакласного читання під керівництвом вчителя: вступні уроки; уроки-рекомендації книги; уроки з поглиблення розуміння прочитаного. - Вивчення літературної географії краю. Літературні екскурсії і походи.


Проект присвячено дитячій літературі України. Рецензії на нові та призабуті книжки для дітей, наукові дослідження в галузі дитячої літератури, інформація про дитячих письменників та художників-ілюстраторів, інтерв'ю, дискусійний клуб. Проект посвящен детской литературе Украины. Рецензии на новые и забытые детские книги, научные исследования в области детской литературы, информация о детских писателях и художниках-иллюстраторах, интервью, дискуссионный клуб


Методика проведення уроків з позакласного читання. Зміст і завдання позакласного читання вимоги програми. Взаємозв язок класного читання з позакласним керівництво позакласним читанням. Уроки позакласного читання на підготовчому та опчатковому етапах. Позакласне читання – складова частина шкільного предмета, що іменується читанням. Це різновид читання, якому поряд з класним читанням відведено окреме місце в системі початкової освіти. При доборі творів для позакласного читання вчитель використовує списки літератури, складені для позакласного читання. У другому класі закріплюються уміння, а також знання і навички в роботі над книгою.


3). Книги для читання на кожен урок позакласного читання відбирає учитель, при потребі пов’язуючи їх з тематикою творів класного читання. Основний етап триває протягом 3-4 класів. Уроки позакласного читання проводяться один раз на два тижні. Їхнє завдання – сприяти формуванню читацьких умінь на основі індивідуальних особливостей кожного читача, закріплення загальних читацьких умінь. Мета уроків – продовжувати формувати навички та потребу самостійно і свідомо вибирати і осмислено читати доступні дитячі книжки; розширювати читацький кругозір; закріплювати і поглиблювати читацькі уміння учнів; фо


Тема 2. Методика уроків позакласного читання. План. 1.Самостійна читацька діяльність молодших школярів. 2. Методика уроків позакласного читання на підготовчому етапі. Робота з дитячою книгою. 3. Методика уроків позакласного читання на початковому етапі. 4. Методика уроків позакласного читання на основному етапі. Завдання для опрацювання. Література Journal.


Тема 2. Методика уроків позакласного читання. План. 1.Самостійна читацька діяльність молодших школярів. 2. Методика уроків позакласного читання на підготовчому етапі. Робота з дитячою книгою. 3. Методика уроків позакласного читання на початковому етапі. 4. Методика уроків позакласного читання на основному етапі. Завдання для опрацювання. Література Journal.


Уроки позакласного читання на пдготовчому та опчатковому етапах. Информация: Тип работы: Курсовик. Позакласне читання - складова частина шкільного предмета, що іменується читанням. Це різновид читання, якому поряд з класним читанням відведено окреме місце в системі початкової освіти. На основі цих принципів мають добиратися твори для читання. Тематичне проведення класного читання реалізується на основі вивчення окремих розділів, коли учням пропонують твори, присвячені нашій Батьківщині: наприклад, „Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини” (2 клас).


Уроки позакласного читання можуть мати різні організаційні форми: уроки-вікторини; уроки-конференції; уроки-диспути; уроки-конкурси. Уроки з позакласного читання вимагають особливого довір,я з боку школярів, створення специфічного психологічного клімату, що стимулює живий обмін думками. На цих уроках не доцільно просто оцінювати знання учнів. Тут повинні мати місце інші форми стимулювання активності. З цією метою проводяться уроки рекомендації книг. Урок-рекомендація у 5 класі на тему «З цілющих джерел» може мати такі структурні елементи: Вступна бесіда вчителя про роль книги в житті людини, про гігієну читання. Обговорення висловлювань видатних людей і письменників про книги.


Дослідженням проблеми позакласного читання науковці займаються протягом тривалого часу. Кожен з них пропонує свої типи і форми уроків позакласного читання. Вагомий внесок у розвиток дослідженої проблеми зробили прогресивні методисти В. П. Острогорський та М. О. Рибнікова. Зокрема ідея розвитку школяра у процесі позакласного читання посідала важливе місце у працях науковців. Слід зазначити, що В. П. Острогорський розробив послідовну систему позакласного читання за етапами навчання, а М. О. Рибникова дала цінні поради стосовно методів і прийомів роботи з художнім твором.


Урок позакласного читання на тему «Українські легенди та перекази». Передбачення подій у творі за заголовком. За Лесею Храпливою-Щур «Вишивані квіти». Добір заголовків. Літературні казки українських і зарубіжних письмеників. Урок позакласного читання на тему «Літературні казки». Ольга Дігтяр «Сон жовтого таксі». Створення медіапродукту (афіші-реклами).


- уроки позакласного читання можуть мати р.ізноманітні форми навчання (виставки книг, читацькі конференції, літературні диспути, уроки бесіди тощо). Уроки позакласного читання збагачують знання з літератури, поглиблює вміння і зміцнює навички молодших школярів. 1.2 Мета та завдання позакласного читання в молодших класах. Провідною ідеєю позакласного читання в молодших класах було, є і буде поглиблення інтересів до читання і художньої літератури (не тільки до української художньої літератури, а й до зарубіжної), зокрема, усвідомлення значення читацької діяльності як засобу успішності навчання і


Невід’ємною складовою курсу „Читання” в початкових класах є уроки позакласного читання. Їх основна мета – сформувати навички читання та читацьку самостійність учнів, виробити позитивне ставлення школярів до читання за власною ініціативою. З читання, як самостійної діяльності дитини у світі книг, починається її самоосвіта, самовиховання, формування високих художніх смаків, розвиток духовних сил. Читання – практична діяльність. А будь-якій практичній діяльності можна навчитися лише в одному випадку: організовуючи практичні дії з об’єктами, якими потрібно діяти.


Особливості уроків позакласного читання. Вчитель світової літератури. Шепетівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6. Особливості уроків позакласного читання. Головною метою вивчення світової літератури в школі є залучення школярів до найвищих навчальних досягнень світової літератури і культури, загальнолюдських і національних духовних цінностей, виховання естетичного смаку, високої читацької і загальної культури, вироблення «імунітету» проти низькопробних явищ масової культури. Світ швидко міняється, і вже ні для кого не секрет, що діти стали менше читати. Книга – підручник життя для маленької людини. Позакласне читання – один із важливих напрямків у роботі вчителя – словесника.


Уроки з літературного читання в 2 класі - містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків літературного читання в 2 класі (І семестр), складені відповідно до вимог нової навчальної програми - УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. З чистого джерела народної мудрості. Уроки з літературного читання в 2 класі. Урок позакласного Читання. З чистого джерела народної мудрості. Мета: продовжувати ознайомлювати учнів з різновидами народної творчості (колисковими піснями, забавлянками, скоромовками); розширювати уявлення про влучність, точність, красу рідного слова; пробуджувати інтерес до вивчення рідної мови; виховувати любов до творів усної народної творчості, до книги.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

беларуская мова навучальныя і кантрольныя дыктанты 5 9 класы

решебнік по беларускай літературе 5 класс цітова

как возникли термины бит и байт реферат