використання ігрових технологій на уроках зарубіжної літератури
Стаття на урок Зарубіжна література скачати. Одним із засобів розвитку пізнавальної діяльності є використання ігрових технологій. У посібнику аналізуються питання досліджень гри культурологами та психологами, функції навчальної гри, використання різних способів мотивації при застосуванні ігрових технологій, пропонуються шляхи використання різних моделей навчальної гри на уроках світової літератури у п’ятому класі в адаптаційний період. Перегляд матеріалу. Отримати код. Ігрові технології на уроках зарубіжної літератури як один із засобів активізації пізнавальної діяльності п’ятикласників у період адаптації. вчитель зарубіжної літератури. 2020 рік. Граймося разом.
Використання ігрових методів роботи на уроках зарубіжної літератури – дієвий спосіб долучити учнів не тільки до читання, а й до творчої діяльності. Адже саме творчість стала атрибутом повноцінного життя сучасної особистості, яка здатна реалізувати себе в різних сферах діяльності, забезпечити майбутнє процвітання держави, відновлення та поповнення національного етносу, збереження історії власного народу. Зарубіжна література у цьому не виняток, та саме вона вихоплює школяра з інтелектуального контексту, за допомогою своєї образної системи, що перетворює світ предметів у світ символів, розвиває творчу активність, уяву
"Ознакою сучасного уроку літератури є активне використання вчителем ігрових моделей навчання на нетрадиційних уроках". Дуже часто ігрові форми мають відношення до певного етапу вивчення твору. Так, ознайомити дітей з життєвим та творчим шляхом письменника допомагають такі нетрадиційні уроки: урок-портрет, урок – літературна вітальня, урок – мистецький салон, урок-екскурсія, урок-виставка та інші. Учні виконують ролі "біографів", "літературознавців", "експертів", "дослідників", "художників", "генераторів ідей", "декламаторів", "читців", "бібліотекарів", "екскурсоводів" тощо. На етапі роботи з текстом твору вчитель може запросити
"Ознакою сучасного уроку літератури є активне використання вчителем ігрових моделей навчання на нетрадиційних уроках" . Дуже часто ігрові форми мають відношення до певного етапу вивчення твору. Так, ознайомити дітей з життєвим та творчим шляхом письменника допомагають такі нетрадиційні уроки: урок-портрет, урок - літературна вітальня, урок - мистецький салон, урок-екскурсія, урок-виставка та інші. Учні виконують ролі "біографів", "літературознавців", "експертів", "дослідників", "художників", "генераторів ідей", "декламаторів", "читців", "бібліотекарів", "екскурсоводів" тощо. На етапі роботи з текстом твору вчитель може запросити
Завдання вивчення зарубіжної літератури. • створення умов для активного осягнення програмового матеріалу завдяки зацікавленості процесом навчання; • сприяння виробленню естетичних смаків , поглядів, уподобань учнів; • розвиток умінь сприймати літературний твір як явище мистецтва; • Формування читацької культури. • Завдання вивчення зарубіжної літератури. • формування творчих здібностей , критичного мислення , навичок самостійного аналізу та аргументованого оцінювання прочитаного; • підвищення загального рівня культури учнів як повноправних членів соціуму Урок -концерт. Нестандартні уроки літератури. Ігрові технології. Технологія розвитку критичного мислення. Інтерактивні методи навчання.
23 жовтня у ТОКІППО було проведено семінар-практикум «Використання ігрових технологій для розвитку творчих здібностей учнівської молоді на уроках зарубіжної літератури» для вчителів зарубіжної літератури опорних шкіл області. На семінарі-практикумі узагальнено відомості відомості про форми методичної роботи з учителями -словесниками щодо особливостей використання у навчально-виховному процесі літературних ігор, ігрових задач, вправ і завдань із літератури, спонукати педагогів області створити таке методичне середовище, яке стимулювало б до пошуку форм і методів роботи для реалізації вимог чинн
Цю підбірку матеріалів можна використати на уроках зарубіжної літератури та при організації позакласної роботи з предмету - проведенні літературних турнірів, вечорів відпочинку. Слайд 3. “Прес-конференція з автором” Попередня підготовка: учні отримують домашнє завдання ознайомитися з біографією письменника та підготувати запитання на прес-конференцію , виступити в ролі журналістів. Нетрадиційні уроки зарубіжної літератури» , Харків-2004 « Всесвітня література» №1-2005 « Зарубіжна література»№4-2001. Завантажити презентацію. Використання комп’ютерних технологій на уроках української мови та літератури. Впровадження інормаційних технологій на уроках математики.
ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ Аналіз сучасної педагогічної літератури свідчить, що зміни неможливі без застосування на уроках інтерактивних технологій, які ґрунтуються на діалозі, моделюванні ситуацій вибору, вільному обміні думками тощо. Сучасним можна назвати той урок, що побудований на засадах розвиваючого навчання, а також сприяє розвитку в учнів розумових операцій: умінь аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, систематизації, класифікації, визначення причинно-наслідкових зв’язків та залежностей між різноманітними фактами, явищами, а також виробленню навичок логічного структу
Інтерактивний урок зарубіжної літератури (аналітичні та методичні матеріали). 2. Перевага інтерактивних технологій навчання полягає у тому, що вони включають у себе чітко спланований очікуваний результат навчання. На відміну від інших методик, інтерактивні навчальні технології не вибираються для виконання певних завдань, а самою своєю структурою визначають кінцевий результат. ПЕРЕВАГИ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ Інтерактивне навчання – це, передусім, діалогове навчання, під час якого відбувається взаємодія учнів з вчителем.
Методична розробка «Використання інтерактивних технологій на уроках. світової літератури». Уроки світової літератури – це напружена, науково організована й результативна праця всіх учнів у співтворчості з учителем, яка розвиває творчі здібності учнів; сприяє здобуванню знань учнями самостійною роботою думки; диференціює та індивідуалізує процес навчання; стимулює роботу з додатковою літературою; розвиває аналітичне мислення, вміння робити узагальнення; формує в учнів навички самооцінки та самоконтролю своєї навчальної діяльності. Одним із кроків підвищення ефективності уроку літератури є впров
Методична розробка «Використання інтерактивних технологій на уроках. світової літератури». Уроки світової літератури – це напружена, науково організована й результативна праця всіх учнів у співтворчості з учителем, яка розвиває творчі здібності учнів; сприяє здобуванню знань учнями самостійною роботою думки; диференціює та індивідуалізує процес навчання; стимулює роботу з додатковою літературою; розвиває аналітичне мислення, вміння робити узагальнення; формує в учнів навички самооцінки та самоконтролю своєї навчальної діяльності. Одним із кроків підвищення ефективності уроку літератури є впров
Зарубіжна література – предмет цікавий і багатогранний. Вже багато років я прищеплюю любов до цього чудового мистецтва слова. Використання інноваційних технологій на моїх уроках, що сприяє активізації навчально-пізнавальної діяльності та спонукає до творчої активності дітей, розкриває їх творчий потенціал. Слайд Творчість Щоб стимулювати творчу активність школярів, я використовую такі методи і прийоми як розвиток творчого інтересу, створення ситуацій емоційного переживання, створення ситуації успіху, метод відкриття, створення ситуації вибору, самостійна дослідницька робота.
QR-коди на уроках зарубіжної літератури. QR-код (з англійської Quick Response Code «швидкий відгук») – це графічне зображення, в якому зашифрована певна інформація, посилання на сайт чи окрему його сторінку. Тому залучення технологій з використанням мобільного телефону на уроках додатково заохотить школярів до вивчення вашого предмету! Формат використання такого кодування може бути значно різноманітнішим! Використання інтерактивних плакатів на уроках зарубіжної сприяє тому, що учні краще сприймають матеріал, підвищується інтерес до предмета, підвищується ефективність їх самостійної роботи та впливає на якість формування практичних умінь і навичок.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐ Скачать бесплатно - курсовую работу по теме 'Використання ігрових форм як засіб підвищення інтересу до вивчення світової літератури в основній школі'. Раздел: Педагогика. Тут найдется полное раскрытие темы -Використання ігрових форм як засіб підвищення інтересу до вивчення світової літератури в основній школі, Загружено: 2013-06-08
Ефективними вважають уроки з використання інтерактивних технологій навчання, які активізують процес особистісно-зорієнтованого навчання й унеможливлюють домінування одного учасника навчального процесу над іншим. Уроки світової літератури – це напружена, науково організована й результативна праця всіх учнів у співтворчості з учителем, яка розвиває творчі здібності учнів; сприяє здобуванню знань учнями самостійною роботою думки; диференціює та індивідуалізує процес навчання; стимулює роботу з додатковою літературою; розвиває аналітичне мислення, вміння робити узагальнення; формує в учнів навички
Використання елементів хмарних технологій на уроках зарубіжної літератури. Хмарні технології — це технології, які надають користувачам Інтернету доступ до комп’ютерних ресурсів сервера і використання програмного забезпечення як онлайн-сервіса. Хмарні технології в навчанні надають ряд переваг: · економія засобів на придбання програмного забезпечення (використання технології Office Web Apps (Office онлайн)); · зниження потреби в спеціалізованих приміщеннях; · виконання багатьох видів учбової роботи, контролю і оцінки online
Ігровий майданчик на уроках творчого читання. Метоличні рекомендації :"Використання ігрових технологій як засобу підвищення мотивації на уроках математики (інформатики)". Методична збірка «Соціалізація молодших школярів через дидактичні ігри». Предмети. Активні теми на форумі. Стенди з світової літератури (зарубіжної літератури).
Інтерактивні технології на уроках світової літератури Інтерактивні технології на уроках світової літератури З досвіду роботи учителя світової літератури. - презентация. Презентация была опубликована 5 лет назад пользователемВера Ашанина. Получить код презентации. Інтерактивні методи навчання вирішують проблему підвищення ефективності уроку літератури, виховання естетично розвиненої особистості. Скачать бесплатно презентацию на тему "Інтерактивні технології на уроках світової літератури Інтерактивні технології на уроках світової літератури З досвіду роботи учителя світової літератури." в формате .ppt (PowerPoint). Похожие презентации.
Коментарі
Дописати коментар