структура планових органів на підприємстві

Структура планових органів. Відповідно до законодавства України сучасне вітчизняне підприємство самостійно планує свою діяльність і визначає перспективи розвитку. Організація планово-економічної роботи багато в чому залежить від розміру й типу підприємства. На малих підприємствах не існує глибокого поділу управлінських функцій і вищі керівники самостійно визначають всі деталі планування й організації виробництва.


Структура планових органів. Якщо в умовах централізованої системи планування від працівників планово-економічних служб турбувалися знайти шляхи для забезпечення виконання планових завдань, то в умовах невизначеності зовнішнього середовища від них потрібно не тільки уміння гнучко адаптуватися до неї, то і запропонувати свої неординарні рішення виникаючих проблем. При централізованому плануванні план розглядається як документ, як директива, що вимагає неухильного виконання. Наведена схема організації планування на підприємстві є в достатній мірі умовною, далеко не вичерпною і залежить від масштабів підприємства, прийнятої організаційної структури.


Плановий персонал на підприємстві функціонує у формі. певної організаційної структури, для її створення та діяльності здійснюється наступне: визначається склад планових органів; встановлюється необхідна кількість планового персоналу; визначаються функціональні та інформаційні зв'язки між плановими працівниками і підрозділами, встановлюються права, обов'язки та відповідальність плановиків і т.п. На характер організаційної структури певного підприємства впливають його наступні параметри: тип організації виробництва (одиничне, масове, серійне); Одиничне виробництво


На малих підприємствах виконання всіх планових функцій та робіт традиційно покладено на планово-виробничий відділ (ПВВ). Цей відділ розробляє плани економічного і соціального розвитку, оновлення продукції, впровадження інновацій та інвестицій тощо. ПВВ підпорядковується безпосередньо директорові. На середніх та великих підприємствах обсяг і трудомісткість планових функцій зростає та ускладнюється. Це зумовлює практичну необхідність розгалуження планової служби, тобто створення двох самостійних відділів: планово-економічного (ПЕВ) і виробничо-диспетчерського (ВДВ). Організаційну структуру і штати ПЕВ згідно з обсягами робіт та особливостями виробництва затверджує директор ПАТ "Лакомка".


Структура планових органів. 1.2 Система планування на підприємстві 1.2.1 Принципи планування 1.2.2 Методи планування 1.2.3 Форми планування. Система планів підприємства 1.2.4 Стратегія розвитку підприємства 1.2.5 Тактичне планування. 1.3 Основи прогнозування 1.3.1 Суть і принципи прогнозування 1.3.2 Види прогнозування та класифікація прогнозів 1.3.3 Методи прогнозування. Планування – це процес визначення цілей і завдань підприємства на певну перспективу та вибір оптимального шляху їх досягнення й ресурсного забезпечення. Результатом процесу планування є план, який завдяки використанню певних ресурсів та виконанню певних дій повинен забезпечити досягнення бажаної мети.


Керівники інших ланок управління, а також спеціалісти планових служб розробляють усі поточні і тактичні плани. До їх функцій відноситься також аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства, складання прогнозів розвитку своїх підрозділів, розрахунок і оцінка необхідних ресурсів, планових показників і т.д. Керівники планово-економічних служб підприємств здійснюють загальні, наукові, методологічні та інші головні функції з управління усією поточною і перспективною плановою діяльністю. Персонал служби планування спільно з вищим керівництвом бере участь в розробці стратегії фірми, вибор


процесу планування на підприємстві, хоча структури планування параметри підприємства. саме від рівня організації планування впливають по-різному. Безпосередній вплив. При децентралізованій формі планування, планова робота здійснюється на трьох рівнях: вищого керівництва, кожного виробничого. підрозділу, виробничих ланок. Сьогодні функції планового органу повинні чоловік. Великі служби планування містять у. суттєво змінюватися, склад і величина служб собі як професійних плановиків (бізнес-. планування в організації залежать від розміру аналітиків), так і технічний персонал (які. підприємства, типу організаційної структури розробляють інформаційні системи). Для.


Структура планових органів як основна частина процесу управління підприємством може базуватись на таких організаційних формах: 1. з централізованими функціями планування; 2. із децентралізованими функціями планування. На підприємстві з централізованими функціями планування при вищому керівництві створюється спеціальна служба планування - відділ планування та контролю, який займається розробкою перспективних та поточних планів та слідкує за ходом їх виконання. При децентралізованій системі планування планова робота здійснюється на трьох рівнях.


Сутність планування, як функції керування підприємством, полягає в обґрунтуванні цілей та шляхів їх досягнення на основі виявлення комплексу завдань й робіт. А також визначення ефективних методів, способів та ресурсів усіх видів, потрібних для виконання цих завдань та встановлення їх взаємозв'язку. Планування є основною ланкою та організаційним початком всього процесу реалізації цілей підприємства. Нормативність встановлює вимоги до ефективності використання ресурсів та результатів господарювання. Мета планування[ред. | ред. код]. Мета полягає у створенні системи планових документів, які


Структура планових органів як основна частина процесу управління підприємством може базуватись на таких організаційних формах: 1. з централізованими функціями планування; 2. із децентралізованими функціями планування. На підприємстві з централізованими функціями планування при вищому керівництві створюється спеціальна служба планування - відділ планування та контролю, який займається розробкою перспективних та поточних планів та слідкує за ходом їх виконання. При децентралізованій системі планування планова робота здійснюється на трьох рівнях.


Структура планових органів - основна частина процесу управління підприємством. Контрольна робота дисципліни: Сутність планування, його види та особливості організації на підприємствах. Виконав: студент ЗЕіП - Vк. Базилевич С.Є.


Організація планування на підприємстві може бути побудована на принципах централізації або децентралізації планових розрахунків та їх об'єднання (інтеграції) в єдиний план. При цьому окремі види планів (бізнес-план) доцільно розробляти з центру (наприклад, відділу планування) з підключенням відповідних відділів для деталізації розділів. Інші види планів можна розробляти з урахуванням децентралізації, що визначається завданнями, які розв'язуються підприємством. В загальному вигляді в кожної компанії є центральний відділ планування або будь-функціональний відділ з


2.2. Організація планової роботи на сільськогосподарських підприємствах. Планування на підприємстві — це процес пошуку і використання резервів підвищення ефективності виробництва і вирішення соціальних проблем колективу. План підприємства за своїм змістом є сукупністю взаємозв’язаних заходів для збільшення прибутку за рахунок підвищення ефективності використання ресурсів і комерційної діяльності. Планування — один із найскладніших видів розумової праці, притаманних людині. Не біда, якщо планування не вдається реалізувати добре, але не можна змиритися з тим, що воно ведеться абияк.


Організаційна структура Ц це сукупність виробничих ланок і впорядкованих потоків ресурсів у виробничій системі, а також органів управління та їх певний взаємозвТязок, які забезпечують досягнення стратегічних цілей підприємства. Структура має тісні звТязки з її елементами [21, С. 179; 40, С. 189]: ланками управління на кожному рівні, цілями, функціями, процесом управління, чисельним і професійно-кваліфікаційним складом працівників, ступенем централізації і децентралізації функцій управління, інформаційними звТязками.


· Схема управлінського апарату підприємства (служби підприємства). Організаційна структура управління підприємствапредставляє собою склад та супідрядність органів управління і посадових осіб, які сформовані виходячи із: · цілей функціонування підприємства; · закріплення основних функцій і завдань управління за ланками організаційної структури. Функції управління на підприємствах, розглянуті в попередньому питанні, виконуються апаратом управління. · організація виконання планових завдань; · сприяння робітничому винахідництву, а також всім видам навчання та підвищення кваліфікації робітників та ІТП; · контроль за якістю продукції

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

беларуская мова навучальныя і кантрольныя дыктанты 5 9 класы

решебнік по беларускай літературе 5 класс цітова

как возникли термины бит и байт реферат