проблемна тема з дисципліни англійська мова
Інші методичні матеріали на урок Англійська мова скачати. Досвід роботи свідчить про те, що проблемна ситуація стимулює мовну діяльність, збільшує її об’єм і різноманітність форм висловлювання, а також сприяє міцності формування мовних навичок і умінь. Матеріал для виступу на педагогічній раді. Перегляд матеріалу.
Кулецька Т.Ю. – студентка Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, напрям підготовки «Початкова освіта», кафедра іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка. Анотація: В статті розглядаються особливості використання проблемних ситуацій на уроках іноземної мови в початкових класах. Всі дослідники проблемного навчання пов'язують його роль із стимуляцією пізнавальної діяльності учнів, тому що внутрішні процеси пізнавальної діяльності
Програма навчальної дисципліни “Англійська мова спеціального вжитку” складена відповідно до освітньо-професійної (освітньо-наукової) програми підготовки бакалаврів наук за напрямом підготовки: соціологія, політологія за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра. напряму 6.030101-соціологія, 6.030104-політологія_. спеціальності _. спеціалізації _. 3. Виклад змісту навчальної дисципліни. V семестр Розділ 1 Тема 1. Граматика . Проблемні питання стосовно таких тем: Артиклі. Прийменники. Займенники.
Спеціальність: учитель англійської, російської мов та зарубіжної літератури. Проблемна тема: Самореалізація особистості шляхом впровадження інтерактивних методів роботи у навчально-виховний процес на уроках іноземної мови. Освіта: Рівненський державний педагогічний інститут, 1990 рік. Спеціальність: учитель англійської. Посада: учитель англійської мови, керівник гуртка "Шкільний Європейський клуб". Категорія: вища. Звання: учитель-методист. Тема, над якою працює вчитель: Завстосування інтерактивних технологій як один із способів підвищення ефективності сучасного уроку іноземної мови. Педагогічне кредо: Дитина повинна приносити зі школи радість. Детальніше
Стаття присвячена актуальній темі застосування проблемного підходу в процесі викладання англійської мови за професійним спрямуванням студентам закладів вищої освіти. Автор аналізує стан проблеми результативного вивчення професійної англійської мови методистами й психологами й на підставі отриманих результатів пропонує перевірку ефективності застосування проблемно-комунікативних завдань зі студентами технічних спеціальностей на заняттях із «Англійської мови за професійним спрямуванням». Дослідницька діяльність студентів впливає на їхню мотивацію й активність: залучення їх до самостійної пошуков
роботу з англійської мови. 2.1. Теоретико-методичні основи позакласної роботи з. англійської мови.41. Проблемна ситуація на уроці створюється за допомогою афоризмів. Думки великих класиків служать дороговказною зіркою у вирішенні етичних проблем уроку, допомагають учням зробити загальнолюдські висновки про добро і зло. Серед безлічі навчальних дисциплін предмет “англійська мова” посідає особливе місце. Його своєрідність полягає в тому, що в ході вивчення іноземної мови учні здобувають не знання основ науки, а вміння й навички користуватися чужою мовою як засобом спілкування, засобом одержання нової корисної інформації.
Робоча навчальна програма дисципліни "Практичний курс англійської мови" розроблена на основі робочого навчального плану № РБ-8-6.020303/11 підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "Бакалавр" за напрямом 6.020303 "Філологія", навчальної програми цієї дисципліни, індекс Н8-6.020303/11-3.1.1, затвердженої ректором 22.04.2011, "Тимчасового Положення про організацію навчального процесу за кредитно-модульною системою (в умовах педагогічного експерименту. з даною темою; - брати участь в бесіді проблемного характеру чи дискусії; - робити усні повідомлення-презентації в межах даної теми; - писати есе на запропоновану тему.
АНГЛІЙСЬКА МОВА. підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників. Суми - 2019. Програма семінару «Англійська мова» підвищення кваліфікації викладачів. «21» травня 2019 р. 13 с. Розробник: канд. пед. наук, доцент Теренко О. О. Робоча програма розглянута і схвалена на засіданні кафедри практики англійської мови. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Англійська мова» є обсяг лексики та граматики іноземної мови, що дає можливість здійснювати професійне спілкування та одержувати необхідну професійну інформацію з іноземних видань. 3. Програма навчальної дисципліни Тема 1. Я, моє оточення та побут. 1. About Myself (особистість, зовнішність, родинні стосунки). Іменники.
Бажання вивчити англійську мову з часом перетворюється на нав’язливу ідею і відношення до мови набирає форми своєрідної любові, але без взаємності. Знати хочемо, але не знаємо! Та й сама система вивчення англійської мови в школі протягом останніх десятиліть майже не змінилася. Бажання, яке довгий час було властиве усьому нормально розвинутому дорослому поколінню – знання іноземної мови – нарешті вилилось у небувалий «бум». І здавалося б, від початку цього «буму» кількість людей, які вільно володіють іноземною мовою, повинна різко зрости, враховуючи збільшення кількості шкіл і класів з поглибле
Опис навчальної дисципліни (анотація). Дисципліна «Англійська мова» є обов’язковою та покликана підвищити мовну ком-петенцію майбутніх фахівців. Базована на знаннях зі шкільної програми, дисципліна демон-струє зовсім інший, вищий рівень осягнення мови. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Англійська мова» є лексичний та гра-матичний матеріал з іноземної мови, необхідний для розвитку лінгвістичних, соціолінгвістичних та прагматичних компетенцій відповідно до рівня В2, а також робота з іноземною літературою з тим, щоб вміти одержувати необхідну інформацію з іноземних джерел.
Проблемна тема: «Професійна майстерність вчителя іноземної мови як важлива складова розвитку сучасної школи та формування компетентно-успішного випускника». Склад об’єднання: Керівник методичного об’єднання вчителів іноземної мови (англійська та французька мови). Римар Олена Іванівна. Дата народження: 01.07.1970 р. Освіта: вища, Дрогобицький державний педагогічний інститут Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії. Проблемна тема: «Формування комунікативної компетенції засобами англійської мови» Практична діяльність: керівник ШМО, шкільна творча група, виступи, показові уроки. Вчите
Практична мета навчання дисципліни “Практичний курс основної іноземної мови (англійської)”: оволодіння необхідним лексичним та граматичним матеріалом, передбаченим відповідною програмою з практики УПМ англійської мови, з метою використання отриманих знань у подальшій практичній діяльності. Говоріння За підсумками вивчення дисципліни студент повинен вміти: - робити самостійні усні монологічні повідомлення на будь-яку з тем протягом 7-10 хвилин; - спонтанно вести бесіду-діалог проблемного 5. Методичні матеріали до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Практичний курс основної іноземної мови (англійська мова)» – К., 2014. – 240 с.
Граматичний мінімум з англійської мови передбачає знання таких тем: Речення. Порядок слів в англійському реченні. 5.Ігнатенко Л.О. Тести з навчальної дисципліни «Англійська мова» для аспірантів усіх форм навчання.-Х.: Вид.ХНЕУ, 2010.-32 с. 6.Кузнецова Л.Г.Methods of teaching scientific communication: навч.-метод.посіб. до курсу «Основи наукової комунікації англійською мовою» /Л.Г.Кузнецова.-Черкаси: Видавництво ЧНУ ім.Б. Хмельницького, 2010.-147 с. 7.Куликова В.І., Пакулова Т.В. «Learn and Practice English Grammar».-метод.посіб./Куликова В.І.,Пакулова Т.В.-Горлівка, 2010.-500 с. Проблемні питання з граматики: Непряма мова. Узгодження часів. Читання: тексті за фахом
Основною метою навчання іноземних мов є формування і розвиток комунікативної культури школярів, навчання практичного оволодіння іноземною мовою. Завдання вчителя полягає в тому, щоб створити умови практичного оволодіння мовою для кожного учня, вибрати такі методи навчання, які б дозволяли кожному учню виявити свою активність. Системне використання інтерактивних методів є актуальним для сучасної освіти й виступає ґрунтовним складником у формуванні компетентної особистості учня як громадянина демократичного суспільства. Саме тому мною і була опрацьована тема «Формування комунікативної компетентності учнів засобами інтерактивних технологій на уроках англійської мови».
(обов’язкова). Мова навчання. англійська. спеціальність 242 «Туризм», 241 «Готельно-ресторанна справа». Рік підготовки: Денна – 2 Заочна – 2. Граматична тема 9. Граматичні особливості мови гіда 1. Граматичні форми для висловлень про смаки та враження. 2. Ввічливі форми звертання. Література: 1; 3. 8. Тренінг з дисципліни Тема 1. Дитяча анімація та організація розваг. Завдання: Проаналізувати існуючі розважальні заходи для дітей. Розробити та провести власний розважальний захід, орієнтуючись на певну дитячу вікову категорію.
Дані теми проектів з англійської мови присв'ячені дослідженню творчості багатьох відомих письменників, поетів, видатних діячів, порівнянню англійської та української мов, сучасному розвитку мови, культурі, традиціям та історіі англомовних народів. Буль яку тему навчальних проектів з англійської мови можна використовувати вчителю в роботі з обдарованими дітьми з англійської мови у загальноосвітній школі. Теми проектів з англійської мови. Цікаві теми дослідницьких проектів з англійської мови Англійська мова - урок в моєму розкладі. Англійська мова як відображення історії і самобутності англійського народу. Англійська як глобальна мова спілкування. Англійський календар.
Навчально-методичний посібник з навчальної дисципліни “Англійська мова“ (галузь знань 0304 “Право”, освітньо-ква-ліфікаційний рівень “Бакалавр“, напрям підготовки 6.030401 “Правознавство”) для студентів 1-2 курсів / укл.: В. П. Сімонок, О. Ю. Кузнецова. – Х.: Нац. ун-т “Юрид. акад. України ім. Ярослава Мудрого”, 2012. Переглядове читання: уміння вибрати необхідний мате-ріал із сукупності текстів невеликого обсягу, виділити в ньому проблемні моменти, що становлять професійний інтерес для студента. Пошукове читання: уміння вести без словника цілеспря-мований пошук потрібної інформації, працюючи з текстами (друкованими й електронними в бібліотеці, в Інтернеті тощо).
Факультет іноземних мов Кафедра англійської філології. Затверджено кафедри англійської. ілинський М.Е. Силабус з навчальної ДИСЦИП:lіIlИ «Лінгвокраїнознавство країн першої іноземної МОВИ», щО викладається в межах ОПП «Англійська мова і література)). першого (бакалаврського) ріВІНІ вищої освіти для здобувачів зі спеціальності 035 (1)ілологія. Львів 2019 р. Силабус курсу «Лінгвокраїнознавство. країн першої іНOJемної мови». 2019/2020 навчального року. Назва к с Адреса викладання курсу. Факультет та І~афедра, за якою закріплена дисципліна. Галузь знань, шифр та назва спеціальності.
Наукові гуртки та проблемні групи. Наукова робота студентів. Інформація про науково-дослідницьку роботу студентів за 2019 рік. Теми курсових робіт для студентів денної форми навчання (ОП Англійська мова і література) завантажити. Курсова робота з теорії англійської мови, методики викладання англійської мови та другої іноземної мови (магістри), що виконується на кафедрі англійської філології, – це самостійна науково-дослідницька праця, що синтезує підсумок теоретичної та практичної підготовки в межах нормативної й варіативної складових освітньої програми підготовки фахівців та є формою контролю набутих студентом у процесі навчання інтегрованих знань, умінь і навичок, необхідних для виконання професійних.
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Програма навчальної дисципліни підготовки _ (назва освітньо-кваліфікаційного рівня) напряму _ (шифр і назва напряму) спеціальності_ (шифр і назва спеціальності). (шифр за ОПП_). Проблемні лекції спрямовані на розвиток логічного мислення студентів. Коло питань теми лекції обмежується кількома ключовими моментами, увага студентів має бути сконцентрована на матеріалі, що не знайшов відображення в підручниках. При проведенні проблемної лекції має бути розданий друкований матеріал і виділені головні висновки з питань, що розглядаються.
Методичні вказівки до вивчення дисципліни "Англійська мова". І. Загальні відомості: Розвиток та поліпшення заочної освіти має важливе значення в сучасних умовах для забезпечення народного господарства висококваліфікованими спеціалістами. Поглиблення та поширенння міжнародного співробіт-ництва в різних галузях народного господарства вимагає від сучасного випускника вищої школи практичного володіння іноземною мовою, що дозволяє своєчасно ознайомитись з новими технологіями та відкриттями в науці і техниці, сприяє встановленню контактів з зарубіжними фірмами та підприємствами.
Англійська мова за професійним спрямуванням для студентів заочного відділення української філології. – Навчальний посібник. дисципліни: „Іноземна мова за професійним спрямуванням” кафедра: іноземних мов напрям: Філологія, 6.020303, відділення: заочне. УДК 811.111 (075.8) ББК 81.2Ан-91 К 90. Рецензенти: І.В.Некоз, доцент, кандидат пед.. наук, викладач кафедри іноземних мов Черкаського національного університету. І. В. Ткаченко, кандидат філол.. наук, доцент каф.
Англійська мова розмовні теми. для студентів заочної форми навчання всіх спеціальностей. Затверджено на засіданні методичної ради Протокол № від. Краматорськ ДДМА 2012. УДК 142. Англійська мова. Розмовні теми / уклад. : О. В. Гончарова, Н. І. Ковальова, Є. Д. Коротенко. – Краматорськ : ДДМА, 2012. – 16 с. Даний посібник сприяє розширенню словникового запасу та форму-ванню уміння спілкуватися на загально-побутові теми у студентів заочної форми навчання всіх спеціальностей. Укладачі: О. В. Гончарова, викл., Н. І. Ковальова, викл., Є. Д. Коротенко, ст. викл., зав. каф. ін. мови. Відп. за випуск.
Коментарі
Дописати коментар