заняття середня група порівняння за формою коліром розміром

Конспект заняття На тему: «Космічні пригоди» Тема: Порівняння груп предметів за певною ознакою (,формою , кольором, розміром), закріпити знання про фігури , знаходити спільні та відмінні ознаки предметів Мета: вчити порівнювати предмети за кольором , формою, розміром, узгоджувати числівник з іменником, розвивати пам`ять.. Конспект на урок Дошкілля скачати


Тема.Порівняння предметів за кольором, формою, розміром. Лічба груп предметів. Мета:вчити порівнювати предмети за кольором, формою, роз- міром, лічити три групи предметів, узгоджуючи числівник з іменником; розвивати пам’ять; виховувати поважне став- лення до традицій. Матеріали:демонстраційний: фланелеграф, овали різних розмірів (один великий синього кольору, два середні червоно- го кольору, два маленькі зеленого кольору), для вправи. «Святкова крашанка» — три великі (два жовті, один зе- лений), один маленький жовтого кольору, таблиця трьох груп предметів, два кошики; роздавальний: овали з біл


Конспект заняття з логіко-математичного розвитку для дітей середньої групи. «Подорож на літаючому килимі». Мета: узагальнити пройдений матеріал: ознаки предметів, а саме форма, розмір, колір, геометричні фігури, просторові відношення, порядковий і кількісний рахунок, співвідношення кількості предметів з наочним зображенням числа; закріпити рахунок в межах 3 і знання цифр від 1 до 3, розвивати логічне мислення, кмітливість і творчу уяву, мовлення дітей, розвивати інтерес до математичних знань, виховувати дружні стосунки між малятами під час заняття та взаємодопомогу. Методичні прийоми: ігровий


Заняття з математики. Середня група в дошкільному навчальному закладі. Тема: Мишка. Заняття з математики. Середня група в дошкільному навчальному закладі. Програмовий зміст: вчити дітей групувати предмети за кольором, розміром, формою; закріплювати вміння порівнювати предмети за величиною; повторити частини доби; вивчити нову лічилочку для гри «Кіт та Мишка»; розвивати уяву, логічне мислення, пам’ять; виховувати стійкий інтерес до занять із математики. Демонстраційний матеріал: велика мишка; п’ять мишенят (іграшки); колоски; намальовані шматочки сиру квадратної, трикутної, круглої форми; печив


Мета: навчитися виділяти колір, форму та величину як особливі ознаки предметів, накопичувати уявлення про основні різновиди кольору і форми і про відношен Просмотр содержимого документа. «Вправи на відчуття форми і величини». Мета: навчитися виділяти колір, форму та величину як особливі ознаки предметів, накопичувати уявлення про основні різновиди кольору і форми і про відношення між двома предметами за величиною. Вчити дітей розрізняти і називати іграшки, а також виділяти їх розмір; розвивати слухове сприйняття, вдосконалювати розуміння мови. Вчити дітей вибирати предмети даного кольору з декількох запропонованих, розвивати координацію рук і дрібну моторику пальців.


Спрямування: старша група. Заняття з математики. Тема: Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі: над, під, за. Мета: Формувати у дітей уміння виявляти й порівнювати властивості предметів, знаходити спільну властивість групи предметів; учити визначати місце розташування предметів; закріпити навички орієнтації в просторі; виховувати вміння чути і виконувати інструкції вихователя. Обладнання: демонстраційний: плакат із зображенням овочів, дзвіночків, набір предметних картинок (транспорт, інструменти – по п’ять картинок); роздавальний: конверти з наборами картинок з будь-якої теми, кар


План конспект «Спостереження на клумбі" середня група. Відеофрагменти занять. Інтегроване заняття "Птахи". Мета: закріпити вміння порівнювати числа від 1 до 5; правильно співвідносити число і цифру, порівнювати смужки за шириною, поєднувати предмети в групи за певними ознаками; розрізняти плоскі фігури: круг, овал, трикутник, квадрат, прямокутник; порівнювати їх за кольором, формою, розміром; продовжувати навчати порівняння груп предметів за кількістю, розвивати мовлення, увагу, творчу уяву, логічне мислення, пам'ять, дрібну моторику рук.


У середній групі обмежуються порівнянням довжини і ширини плоских предметів. Довжина або ширина виявляється в ході порівняння 2 предметів контрастного розміру, що відрізняються тільки довжиною або шириною. У середній групі велику увагу на заняттях з математики приділяють розвитку у дітей орієнтування на аркуші паперу, на площині столу. З перших занять їм пропонують знайти верхню і нижню смужки лічильної картки, розкласти певну кількість предметів вгорі і внизу або зліва і справа. Проводяться спеціальні вправи з метою навчити дітей визначати і позначати просторове розташування геометричних фігур на таблиці, відтворювати розташування.


ЗАНЯТТЯ 18 Тема Порівняння предметів за формою розміром кольором Установлення закономірності. 50. перед за між. 53. ЗАНЯТТЯ 20Т ема Прямокутник Порівняння множин. 55. над під перед за ліворуч праворуч Кількісна і порядкова лічба Лічба трьох груп предметів. 57. ЗАНЯТТЯ 23 Тема Число і цифра 5 Куля куб. 33. товстий тонкий Порівняння двох груп предметів. 35. довгий короткий Порівняння предметів за кольором формою розміром. 37. раніше пізніше потім.


Мета: навчити порівнювати предмети по різним ознакам: колір, форма, розмір; знаходити «лишню» фігуру; визначати правило розташування елементів в ряду, уміння продовжити ряд. Слайд 3. Предмети відрізняються за кольором: Клікни на фігуру. Слайд 4. Предмети відрізняються за формою: Клікни на фігуру. Слайд 5. Предмети відрізняються за розміром: Клікни на фігуру. Слайд 6. 1. Чим схожі предмети?


Мета: вчити виготовляти геометричні фігури з паперу за допомогою аплікаціїпорівнювати фігури за кольором формою розміром; розвивати розумові здібності мовлення творчі здібності учнів; виховувати любов до своєї родини; допомогти дитині зрозуміти які цінності є духовним фундаментом повноцінної


Середня група. У дітей п'ятого року життя потрібно, перш за все, закріпити вміння розрізняти і правильно називати коло і квадрат, а потім і трикутник. З цією метою проводяться ігрові вправи, в яких діти групують фігури різного кольору і розміру. Змінюється колір, розмір, а ознаки форми залишаються незмінними. Подібним же чином організовуються вправи на угруповання і порівняння фігур за кольором, а потім за кольором і розміром одночасно. Таким чином, постійно змінюючи наочний матеріал, отримуємо можливість тренувати дітей у виділенні істотних і несуттєвих для даного об'єкта ознак. Аналогічні заняття можна повторити в міру того, як діти будуть дізнаватися нові фігури.


Програмовий зміст: вчити і закріпляти зання дітей чисел від одного до п’яти, продовжувати введення числа та цифри «6», ознайомлювати дітей з темой «доданок», «сума», «дадати», «дорівнює»:розвивати вміння кількісної та порядкової лічби, вміння розрізняти й називати геометричні фігури та їх кількість; розвивати математичну уяву та мислення дітей, а також увагу дітей до слів вчителя і математичну пам’ять


Конспект заняття «В гостях у ведмедика» (великий-малий) Для кого призначений: друга молодша група Спрямованість змісту: логіко - математичний розвиток - ознайомити дітей з поняттям «величина предметів», вчити порівнювати предмети різні за величиною, позначаючи результати порівняння поняттям «великий». Конспект заняття з логіко-математичного розвитку «В гостях у ведмедика» Залишити коментар. Конспекти занять 25.03.2018. Конспект заняття «В гостях у ведмедика» (великий-малий). Відомості про автора: Ласкавюк Інна Володимирівна вихователь м.Нікополь,КДНЗ № 9 “Калинка”. Для кого призначений: друга молодша група Спрямованість змісту: логіко – математичний розвиток. Мета заняття


Конспекти занять для середньої групи з англійської мови на тему 1. Тема: Порівняння предметів за формою, розміром, кольором. Мета: вчити порівнювати предмети за формою, розміром, розвивати вміння лічити предмети в межах 4. 2. Ліпка: їжачок (солоне тісто+насіння соняшника); Мета: удосконалювати навички роботи з папером, розвивати дрібну моторику пальців рук. 15.02.11 Вівторок.


Конспект заняття з формування елементарних математичних уявлень у середній групі «Осінь в гості до нас прийшла і подарунки принесла». Програмне зміст: Вчити визначати кількість предметів «один»,»багато», «жодного»і виражати результати визначення мови. Вчити поєднувати однакові предмети (за кольором, розміром, формою)предметні множини за словесним завданням. Продовжувати вчити розрізняти предмети за величиною :великий, маленький; вживати ці слова у мовленні. Продовжувати вчити визначати колір предметів: жовтий і червоний; правильно їх називати. Продовжувати вчити визначати предмет на дотик. Про

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

беларуская мова навучальныя і кантрольныя дыктанты 5 9 класы

решебнік по беларускай літературе 5 класс цітова

как возникли термины бит и байт реферат