методика викладання української літератури у середній школі

всеохоплюючу історію методики викладання української літератури в середній школі. А в ній зупинитись на особливостях вивчення рідної літератури в українських школах періоду визвольних змагань 20-30-х років ХХ ст. за утвердження Використаналітература: 1. Білецький О., Булаховський Л. Методичні уваги для вчителя старшого концентру школи. – Харків: Рад. шк., 1927. 2. Бугайко Т. Ф., Бугайко Ф. Ф. Українська література в середній школі. Курс методики. – К.: Рад. шк., 1962. 3. Дорошкевич О. Українська література в середній школі (спроба методики). – К.: 1921. 4. Мазуркевич О. Г. Нариси з історії методики української літератури.


Методика викладання літератури — самостійна педагогічна наука про виховання, літературну освіту і розвиток особистості учня засобами художнього слова, наука про раціональне використання методів та прийомів, що забезпечують вчителеві-словеснику найвищу педагогічну результативність у його роботі з учнями за умови мінімальної затрати їхньої енергії й сил. Методика викладання української літератури як вузівський предмет стала читатися в педагогічних вузах України аж у 30-x рокax ХХ ст. Новий статус методики літератури як науки дав поштовх для її розвитку. У середніх класах особливого значення, як і в початковій школі, має надаватися виразному читанню.


Главная » Педагогика » Методика викладання української літератури в середніх навчальних закладах. 12 3 4 384 Следующая. 12 3 4 384 Следующая.


Методика викладання літератури – це наука, що вивчає закономірності викладання літератури в середніх навчальних закладах. У системі інших наук (і вузівських дисциплін) методика викладання літератури якнайтісніше пов’язана з літературознавством і педагогікою, які, власне, й визначають її зміст, мету, предмет, методи дослідження. 2. Неділько В. Я. Методика викладання української літератури в середній школі: підручник для студентів університетів і педагогічних інститутів / В. Я. Неділько. – К.: Вища школа, 1978. – 247 с. – С. 17 - 33. 3. Пасічник Є. А. Методика викладання української літератури в середніх навчальних закладах: навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти / Є. А. Пасічник.


8. Неділько В.Я. Методика викладання української літератури в середній школі. - К., 1978. – 247 с. 9. Пасічник Є.А. Методика викладання української літератури в середніх навчальних закладах: Навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти. - К.: Ленвіт, 2000. -с. 12- 35. Методика викладання – самостійна педагогічна наука про виховання, літературну освіту і розвиток особистості учня засобами художнього слова, наука про раціональне використання методів та прийомів, що забезпечують учителеві-словеснику найвищу педагогічну результативність у його роботі з учнями за умови мінімальної затрати їхньої енергії та сили (за Пасічником Є.А.)


1. Загальні основи методики навчання української літератури в середній школі. Методика навчання української літератури покликана дати вчителеві психолого-педагогічні основи та практичні рекомендації щодо навчання літератури в школі. Учитель української літератури має не лише володіти знаннями про письменство, основними теоретико-літературними поняттями, а й збагнути принципи викладання шкільного предмета «Українська література» та вміти застосовувати їх на практиці. Важливими чинниками розвитку методики викладання української літератури є зміни в


Методика викладання української літератури в середніх навчальних закладах. Пасічник Є.А. Название. Методика викладання української літератури в середніх навчальних закладах. Автор. Пасічник Є.А. В посібнику розглядаються вузлові питання методики викладання української літератури в сучасній школі. Він побудований на нових концептуальних засадах освіти в Україні, поєднує традиційні й нові технології викладання літератури, містить конкретний матеріал, що стане в пригоді як молодим, так і досвідченим учителям. Для студентів філологічних факультетів, учителів-словесників, аспірантів та викладачів. Рекомендуем также посмотреть.


Серед них підручник для університетів та педінститутів В.Я.Неділька "Методика викладання української літератури в середній школі" (1978), книга Є.А.Пасічника "Українська література в школі" (1983). Перед сучасною методикою стоїть ряд складних і відповідальних завдань викладання літератури, піднесення ефективності навчально-виховного процесу, які розглядаються далі у відповідних розділах.


Методика викладання української літератури – це педагогічно-літературознавча прикладна наукова дисципліна, що містить психолого-педагогічні засади роботи вчителя-літератора і рекомендації, як організувати ознайомлення школяра з художнім текстом, який літературний та літературознавчий матеріал викладати в школі і якими дидактичними шляхами формувати в учня літературознавчі знання та особистісне розуміння художнього тексту. Проблемність як принцип викладання літератури в старшій школі конкретизується у класифікації проблемних запитань. Дослідниками визначаються такі види проблемних запитань, кожний з яких ілюструється прикладом. Учні отримують запитання, для відповіді на яке у них відсутня інформація.


Методика викладання української літератури – це педагогічно-літературознавча прикладна наукова дисципліна, що містить психолого-педагогічні засади роботи вчителя-літератора і рекомендації, як організувати ознайомлення школяра з художнім текстом, який літературний та літературознавчий матеріал викладати в школі і якими дидактичними шляхами формувати в учня літературознавчі знання та особистісне розуміння художнього тексту. Проблемність як принцип викладання літератури в старшій школі конкретизується у класифікації проблемних запитань. Дослідниками визначаються такі види проблемних запитань, кожний з яких ілюструється прикладом. Учні отримують запитання, для відповіді на яке у них відсутня інформація.


1.3 Діалогічні принципи викладання української літератури в середній школі. Методика викладання української літератури – це педагогічно-літературознавча прикладна наукова дисципліна, що містить психолого-педагогічні засади роботи Поняття “діалог“ широко використовується в педагогіці та літературознавстві як одне із засадничих при тлумаченні процесу навчання і розумінні літературного твору. Тому природньо воно переходить до методики, діалогізм розглядається як один із специфічних принципів викладання літератури в середній школі. Здійснення цього принципу – вимога нашого дня, рівень методики має відповідати сучасному рівневі педагогіки та літературознавства.


Пасічник Є.А. Методика викладання української літератури в середніх навчальних закладах. Київ, "Ленвіт", 2000. В посібнику розглядаються вузлові питання методики викладання української літератури в сучасній школі. Він побудований на нових концептуальних засадах освіти в Україні, поєднує традиційні й нові технології викладання літератури, містить конкретний матеріал, що стане в пригоді як молодим, так і досвідченим учителям. Для студентів філологічних факультетів, учителів-словесників, аспірантів та викладачів. Рекомендовано Міністерством освіти України (Протокол №8/3-18 від 22.07.199


Регіональне значення навчальної дисципліни «Методика викладання української літератури у ЗВО» полягає в потребі фахової підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Українська мова і література) Додаткова спеціальність 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) галузі знань 01 Освіта / Педагогіка в Сумській області. Нова соціально-освітня ситуація в Україні актуалізує поступовий перехід від репродуктивної освіти до освіти інноваційної, сутнісний зміст якої полягає у зверненні до особистісних якостей та творчого потенціалу майбутніх викладачів літератури.


Галузь знань 0203 Гуманітарні науки. Напрям підготовки 6.020303. Українська мова і література. Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр. Мета. Курсом “Методика навчання української літератури ” передбачається вивчення методики як науки та вузівської дисципліни, вивчення літературного процесу в цілому й аналізу окремих художніх творів стосовно вимог шкільної програми з ухваленням специфіки психологічних особливостей учнів певних класів. Методика викладання української літератури включає в себе історію

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

беларуская мова навучальныя і кантрольныя дыктанты 5 9 класы

решебнік по беларускай літературе 5 класс цітова

как возникли термины бит и байт реферат